1 2 3 4 5

Casa de marcat DATECS DP-25BT

Specificatiile tehnice ale modelului de case de marcat Datecs DP25 corespund atat cerintelor actuale ale departamentelor financiar contabile din magazine, cat si cerintelor autoritatilor in materie de tehnica fiscala.

Modelul DP25 este ideal pentru utilizarea in supermarket-uri, baruri si terase, farmacii sau oricare alt tip de unitati comerciale, fiind usor de utilizat si extrem de performant.

Datecs DP25 este cel mai bine vandut produs din gama noastra.

Acest model se poate conecta prin cablu la un POS bancar Ingenico.

Pret: 599 LEI (TVA INCLUS)

SPECIFICATII TEHNICE

Numar maxim articole: pana la 2500
Denumire articol: pana la 22 caractere
Jurnal: cu imprimare simultana
Tipuri coduri de bare: EAN-13, EAN-8, UPC, cod de bare cu codul articolului si greutatea (eticheta de la cantarul electronic)
Tip taxe: TVA pana 6 1
Numar departamente si standuri: maxim 9 departamente si maxim 9 standuri
Numar casieri: pana la 30 (8 simultan)
Modalitati plata: numerar, credit, cec, card, voucher sau cupon, numerar prin valuta alternativa (EURO)
Regimuri lucru: R / Inregistrare vanzari, X / Raportari, Z / Raportari cu golire, P / Programare, F / Memorie fiscala, S / Service, T / Test, Comunicarea Cu PC
Interfata si protocol pentru comunicare online cu PC: Protocol special DATECS pt. conexiune cu case de marcat via RS-232C
Comunicatie case marcat Datecs DP25: 1x RS 232 pentru comunicatie PC, 1 x RS 232 pt. cititor cod de bara, 1 x RS 232 pt. comunicatie cantar, 1 x RS 232 pt. comunicatie sertar de bani, GPRS – optional si cititor SD card – optional, pentru comunicare la distanta;
Memorie fiscala: Nevolatila, Cu capacitate 1830 inchideri Z
Imprimanta termica, 2 inch: Tip MLT4280KS-P1
Imprimanta termica- viteza de tiparire: 12 randuri/sec
Caractere pe linie: 18
Logo grafic: Dimensiune acceptata 384 x 96 puncte (maxim 384 x 336 puncte)
Consumabile – hartie termica: latime 28 mm pentru bon si jurnal, grosime intre 60 si 72 micro mm, diametru rola pana la 39 mm
Ecran operator: Ecran LCD, pana la 4 linii si pana la 22 caractere pe linie
Ecran clienti: LCD alfa-numeric 2 linii x 16 caractere
Tastatura: 33 taste
Sursa de alimentare: Adaptor – CC 12V/2.500 mA, intrare -100-240V, 50-60Hz
Ceas / Calendar: Functioneaza 90 zile dupa deconectarea alimentarii

Documente necesare fiscalizarii

DOCUMENTE NECESARE ELIBERARII NR. DE ORDINE DIN REGISTRUL DE EVIDENTA A APARATELOR DE MARCAT ELECTRONICE FISCALE CONFORM OG 28/1999 CU MODIFICARILE SI COMPLETARILE ULTERIOARE:

  1. Cerere in doua exemplare (stampilate si semnate)
  2. Copia facturii si a documentelor de plata care atesta achizitionarea aparatelor de marcat electronice fiscal
  3. Copie C.U.I.
  4. Copie C.I.F. (certificate de inregistrare in scopuri de T.V.A.)
  5. Copie dupa certificatul de garantie al aparatelor de marcat electronice fiscal
  6. Copie dupa avizul de distributie
  7. Copie procesului verbal de sigilare a memoriei fiscal a aparatului de marcat electronic fiscal
  8. Declaratie pe propria raspundere privind adresa de la locul unde va fi instalat aparatul de marcat electronic fiscal
  9. Copie certificate constatator
  10. Copie certificate inregistrare mentiuni
  11. Copie rezolutie
  12. Copie contract de inchiriere punct de lucru; in cazul in care aparatul va functiona in regim de comert ambulant se va da o declaratie pe propria raspundere in acest sens insotita de codul C.A.E.N (cod 799) care atesta aceasta activitate.

Orice alte documente necesare verificarii modului de indeplinire a conditiilor pentru atribuirea numarului de ordine din Registrul aparatelor de marcat electronice fiscal.

Documentele se depun de catre reprezentantul legal al societatii sau de orice angajat care sa faca dovada ca este angajatul firmei respective (contract de munca/adeverinta/ legitimatie salariat si copie BI/CI);in cazul in care persoana desemnata nu este angajatul societatii respective, este necesara prezenta unei imputerniciri sau delegatii.

DOCUMENTE NECESARE MODIFICARII PUNCTULUI DE LUCRU/SEDIU

DENUMIRE FIRMA DIN REGISTRULDE EVIDENTA A APARATELOR

DE MARCAT ELECTRONICE FISCALE CONFORM OG 28/1999 CU

MODIFICARILE SI COMPLETARILE ULTERIOARE:

 

  1. Cerere in doua exemplare, stampilate si semnate. (de la Xerox de linga A.N.A.F.)
  2. Originalul D.G.F.P. cu numarul de ordine atribuit initial.
  3. Copie C.U.I.
  4. Copie C.I.F. (certificate de inregistrare in scopuri T.V.A. daca este platitor deT.V.A.).
  5. Copie dupa procesul verbal de predare a memoriei aparatului de marcat electronic fiscal.
  6. Declaratia pe propria raspundere privind adresa de la locul unde va fi instalat

Aparatul de marcat electronic fiscal: copie certificate constatator, copie certificate inregistrare mentiuni, copie rezolutie, copie contract de inchiriere punct de lucru: in cazul in care aparatul va functiona in regim de comert ambulant se va da o declarative pe propria raspundere in acest sens insotita de codul CAEN care atesta aceasta activitate.

 

9.Orice alte documente necesare verificarii modului de indeplinire a conditiilor pentru atribuirea numarului de ordine din Registrul aparatelor de marcat electronice fiscal instalate.

 

10.Pentru modificarea sediului social si a denumirii firmei se va depune si Hot. A.G.A. sau Decizia asociat.

Documentele se depun de catre reprezentantul legal al societatii sau de orice angajat care sa faca dovada ca este angajatul firmei respective (contractual de munca/adeverinta/legitimatie salariat si copieB.I./C.I.);in cazul in care persoana desemnata nu este angajatul societatii respective, este necesara prezentarea unei imputerniciri sau delegatii.

Pentru conformitatea documentelor vor fi prezentate si in original daca este cazul.

DOCUMENTE NECESARE ANULARII NR. DE ORDINE DIN REGISTRU DE EVIDENTA A APARATELOR DE MARCAT ELECTRONICE FISCALE CONFORM OG. 28/1999 CU MODIFICARILE SI COMPLETARILE ULTERIOARE:

 

  1. Cerere in doua exemplare (stampilate si semnate).
  2. Originalul D.G.R.F.P. cu numarul de ordine atribuit initial.
  3. Copie C.U.I.
  4. Copie C.I.F. (certificate de inregistrare in scopuri de T.V.A.).
  5. Copie dupa procesul verbal de scoatere a memoriei aparatului de marcat electronic fiscal.
  6. Copie decizie + certificat constatator de la Registrul Comertului de desfintare a punctului de lucru.
  7. Copie C.I. administrator

Orice alt document necesar verificarii modului de indepliniree a conditiilor pentru atribuirea numarului de ordine din Registrul aparatelor de marcat electronice fiscal instalate.

Documentele se depun de catre reprezentantul legal al societatii sau de orice angajat care sa faca dovada ca este angajatul firmei respective (contract de munca/adeverinta/ legitimatie salariat si copie BI/CI);in cazul in care persoana desemnata nu este angajatul societatii respective, este necesara prezenta unei imputerniciri sau delegatii.

Pentru conformitatea documentelor vor fi prezentate si in original daca este cazul.