1 2 3 4 5

Casa de marcat DATECS DP-45 BT

Functiunile casei de marcat portabile DATECS DP 45BT respecta cerintele centrelor de relatii cu clientii si ale departamentelor financiar contabile din magazine, supermarket-uri, farmacii, restaurante sau alte tipuri de unitati comerciale.

Aceasta casa de marcat este dotata cu Bluetooth, asadar, poate fi conectata la echipamentele mobile cu sistem de operare Android, dar si IOS, distanta de comunicare fiind de pana la 7 metri.

Pret: 975 LEI (TVA INCLUS)

SPECIFICATII TEHNICE

Numar maxim articole: pana la 2500 in regim magazin sau restaurant
Denumire articol: pana la 22 caractere
Jurnal electronic: Cu imprimare intarziata (jurnal electronic 2000 bonuri)
Tipuri coduri de bare: EAN-13, EAN-8, UPC, cod de bare cu codul articolului si greutatea (eticheta de la cantarul electronic)
Numar cote TVA: pana la 6+1 grupe de TVA
Numar departamente si standuri: maxim 9 departamente si maxim 9 standuri
Numar casieri: pana la 30, dintre care 8 pot lucra simultan
Copie de bon fiscal: pana la 1 copie
Numar maxim de vanzari pe un bon: pana la 118 vanzari
Tipuri de servicii: regim magazin
Modalitati de plata: Numerar , cu credit , cu cec , card , tichet, cupon – editabile * (plata cu cupon numai in-line) sau numerar cu valută alternativa ( EURO )
Modalitati de plata: numerar, cu credit, cu cec, card, voucher sau cupon, numerar cu valuta alternativa (EURO)
Regimuri de lucru: R / Inregistrare vanzari, X / Raportari, Z / Raportari cu golire, P / Programare, F / Memorie fiscala, S / Service, T / Test, Comunicarea Cu PC
Interfata si protocol pentru comunicare online cu PC: Protocol special DATECS pentru conexiunea cu casele de marcat via RS-232C sau Bluetooth
Comunicare online cu PC: pentru programare, citire şi raportare bază de date articole; pentru configurare parametrii casa de marcat; cerinte parametri in regim REG: * articole, reduceri procentuale sau adaosuri, reduceri procentuale sau adaosuri pentru un anumit client, pentr plata cu card local etc.
Interfete si dispozitive aditionale: – Modem GPRS pentru transmitere de date – optional; – SD-card stocare date – optional; – Ieşire Sertar– 1 buc., – RS-232С – conexiune PC – Bluetooth – Port cititor de coduri de bare; – Port cantar;
Memorie fiscala: Nevolatila, Cu capacitate de1830 de inchideri Z
Imprimanta termica, 3 inch: Tip MLT4280KS-P1
Imprimanta termica- viteza de tiparire: 12 randuri/sec
Caractere pe linie: 22
Logo grafic: Dimensiune acceptata 384 x 96 puncte (maxim 384 x 336 puncte)
Consumabile – hartie termica: latime 56 mm, grosime intre 60 si 72 micro mm, diametru rola pana la 39 mm
Ecran operator: Ecran LCD, pana la 4 linii si pana la 22 caractere pe linie
Ecran clienti: LCD alfa-numeric 1 linie x 15 caractere
Tastatura: 33 taste
Sursa de alimentare: Adaptor – CC 12V/2.500 mA, intrare -100-240V, 50-60Hz
Baterie Li-Ion: optionala
Ceas / Calendar: Functioneaza 90 de zile dupa deconectarea alimentarii
Temperatura de lucru: intre -100C si +450C
Dimensiuni LxHxl: 235 x 60 x 68 mm
Masa: 0,955 kg (cu 2 role de hârtie)

Documente necesare fiscalizarii

DOCUMENTE NECESARE ELIBERARII NR. DE ORDINE DIN REGISTRUL DE EVIDENTA A APARATELOR DE MARCAT ELECTRONICE FISCALE CONFORM OG 28/1999 CU MODIFICARILE SI COMPLETARILE ULTERIOARE:

  1. Cerere in doua exemplare (stampilate si semnate)
  2. Copia facturii si a documentelor de plata care atesta achizitionarea aparatelor de marcat electronice fiscal
  3. Copie C.U.I.
  4. Copie C.I.F. (certificate de inregistrare in scopuri de T.V.A.)
  5. Copie dupa certificatul de garantie al aparatelor de marcat electronice fiscal
  6. Copie dupa avizul de distributie
  7. Copie procesului verbal de sigilare a memoriei fiscal a aparatului de marcat electronic fiscal
  8. Declaratie pe propria raspundere privind adresa de la locul unde va fi instalat aparatul de marcat electronic fiscal
  9. Copie certificate constatator
  10. Copie certificate inregistrare mentiuni
  11. Copie rezolutie
  12. Copie contract de inchiriere punct de lucru; in cazul in care aparatul va functiona in regim de comert ambulant se va da o declaratie pe propria raspundere in acest sens insotita de codul C.A.E.N (cod 799) care atesta aceasta activitate.

Orice alte documente necesare verificarii modului de indeplinire a conditiilor pentru atribuirea numarului de ordine din Registrul aparatelor de marcat electronice fiscal.

Documentele se depun de catre reprezentantul legal al societatii sau de orice angajat care sa faca dovada ca este angajatul firmei respective (contract de munca/adeverinta/ legitimatie salariat si copie BI/CI);in cazul in care persoana desemnata nu este angajatul societatii respective, este necesara prezenta unei imputerniciri sau delegatii.

DOCUMENTE NECESARE MODIFICARII PUNCTULUI DE LUCRU/SEDIU

DENUMIRE FIRMA DIN REGISTRULDE EVIDENTA A APARATELOR

DE MARCAT ELECTRONICE FISCALE CONFORM OG 28/1999 CU

MODIFICARILE SI COMPLETARILE ULTERIOARE:

 

  1. Cerere in doua exemplare, stampilate si semnate. (de la Xerox de linga A.N.A.F.)
  2. Originalul D.G.F.P. cu numarul de ordine atribuit initial.
  3. Copie C.U.I.
  4. Copie C.I.F. (certificate de inregistrare in scopuri T.V.A. daca este platitor deT.V.A.).
  5. Copie dupa procesul verbal de predare a memoriei aparatului de marcat electronic fiscal.
  6. Declaratia pe propria raspundere privind adresa de la locul unde va fi instalat

Aparatul de marcat electronic fiscal: copie certificate constatator, copie certificate inregistrare mentiuni, copie rezolutie, copie contract de inchiriere punct de lucru: in cazul in care aparatul va functiona in regim de comert ambulant se va da o declarative pe propria raspundere in acest sens insotita de codul CAEN care atesta aceasta activitate.

 

9.Orice alte documente necesare verificarii modului de indeplinire a conditiilor pentru atribuirea numarului de ordine din Registrul aparatelor de marcat electronice fiscal instalate.

 

10.Pentru modificarea sediului social si a denumirii firmei se va depune si Hot. A.G.A. sau Decizia asociat.

Documentele se depun de catre reprezentantul legal al societatii sau de orice angajat care sa faca dovada ca este angajatul firmei respective (contractual de munca/adeverinta/legitimatie salariat si copieB.I./C.I.);in cazul in care persoana desemnata nu este angajatul societatii respective, este necesara prezentarea unei imputerniciri sau delegatii.

Pentru conformitatea documentelor vor fi prezentate si in original daca este cazul.

DOCUMENTE NECESARE ANULARII NR. DE ORDINE DIN REGISTRU DE EVIDENTA A APARATELOR DE MARCAT ELECTRONICE FISCALE CONFORM OG. 28/1999 CU MODIFICARILE SI COMPLETARILE ULTERIOARE:

 

  1. Cerere in doua exemplare (stampilate si semnate).
  2. Originalul D.G.R.F.P. cu numarul de ordine atribuit initial.
  3. Copie C.U.I.
  4. Copie C.I.F. (certificate de inregistrare in scopuri de T.V.A.).
  5. Copie dupa procesul verbal de scoatere a memoriei aparatului de marcat electronic fiscal.
  6. Copie decizie + certificat constatator de la Registrul Comertului de desfintare a punctului de lucru.
  7. Copie C.I. administrator

Orice alt document necesar verificarii modului de indepliniree a conditiilor pentru atribuirea numarului de ordine din Registrul aparatelor de marcat electronice fiscal instalate.

Documentele se depun de catre reprezentantul legal al societatii sau de orice angajat care sa faca dovada ca este angajatul firmei respective (contract de munca/adeverinta/ legitimatie salariat si copie BI/CI);in cazul in care persoana desemnata nu este angajatul societatii respective, este necesara prezenta unei imputerniciri sau delegatii.

Pentru conformitatea documentelor vor fi prezentate si in original daca este cazul.