SERVICII

Pentru ca stim cata munca implica sa duci la bun sfarsit procedura de fiscalizare pentru casa de marcat

Procedura de fiscalizare pentru casa de marcat necesita:

  • Dupa achizitionarea unei case de marcat trebuie intocmit dosarul ce se depune ulterior la Directia Generala a Finantelor Publice (D.G.F.P.) de judet, respectiv a Municipiului Bucuresti, in a carei raza teritoriala se afla punctul de lucru (Atentie! Nu cea a sediului social!).

    Pasul 1:
    Dosarul trebuie sa contina urmatoarele de la firma dvs:
  • Copie dupa Codul Unic de Inregistrare (CUI);
  • Copie dupa Certificat de Inregistrare Fiscala (CIF) – doar in cazul firmelor platitoare de TVA;
  • Copie dupa contractul de inchiriere unde va instalata casa de marcat;
  • Copie dupa certificatul constatator si rezolutia O.R.C., inclusiv mentiunile;
  • Copie dupa contractul de comodat de la adresa unde se va instala casa de marcat;
  • Copie dupa BI/CI al administratorului/delegat;
  • Stampila societatii.Va contine urmatoarele de la noi:
  • Copie dupa factura si chitanta prin care se face dovada achizitionarii casei de marcat;
  • Copie dupa avizul de distributie si service pentru modelul achizitionat;
  • Copie dupa Certificatul de Garantie;
  • Copie dupa Procesul Verbal de sigilare a casei de marcat;
  • Doua exemplare a cererei tip pentru atribuirea nurmarului de ordine a seriei fiscale.NOTA: Va rugam sa retineti faptul ca la D.G.F.P. vi se pot solicita si alte documente pe care directia respectiva le considera necesare pentru completarea dosarului.
    Depunerea dosarului pentru D.G.F.P. Bucuresti si judetul Ilfov se face pe Str. Dimitrie Gerota Nr. 13, Parter, Camera 1, Sector 2.Certificatul de Atribuire a Numarului de Ordine se elibereaza in 4 zile lucratoare

    Intelegem cat de mult efort depuneti pentru a incheia procesul de fiscalizare pentru casa de marcat, de aceea pentru urmatorul pas va oferim tot ajutorul nostru.

  • Pasul 2: Fiscalizarea, instruirea si programarea articolelor sunt servicii oferite GRATUIT la sediul nostru din Piata Progresul,etaj 1, atat pentru Bucuresti, cat si pentru judetul Ilfov ( localitatile limitrofe ), fara a fi conditionati de incheierea unui contract de service tip abonament.Dupa obtinerea seriei fiscale, va rugam se ne contactati la nr de telefon 0735.226.660 pentru a stabili impreuna data si locul unde se va face fiscalizarea.

In urmatoarea etapa a procesului de fiscalizare pentru casa de marcat o sa aveti nevoie de avize de la Administratia Financiara de care apartineti.

  • Pasul 3:In maxim 24 de ore de la fiscalizare trebuie sa va prezentati la Administratia Financiara de care apartine punctul de lucru pentru vizarea declaratiilor de instalare intocmite la momentul fiscalizarii.
    Dosarul va contine :
  • Declaratia de instalare in 4 exemplare;
  • Certificatul de la D.G.F.P in original si copie;
  • Cartea de interventii si Registrul Special;
  • Copie dupa CUI;
  • Copie dupa CIF (doar in cazul firmelor platitoare de TVA);
  • Primul BON FISCAL si primul Raport Z.

    Daca sediul social al firmei nu se afla in aceeasi raza teritoriala cu cea a punctului de lucru, trebuie sa mergeti pentru a aviza Registrul Special si la Administratia Financiara unde isi are sediul social firma, cu urmatoarele acte:

  • Registrul special;
  • Cartea de interventie vizata de A.F. a punctului de lucru;
  • Copie de pe declaratia de instalare vizata de Administratia Financiara de la punctul de lucru;
  • Copie + original a certificatului de la D.G.F.P.;
  • Copie dupa CUI;
  • Copie dupa CIF (numai daca firma d-stra este platitoare de TVA);

 

Oferim ajutor pe tot parcursul procesului de fiscalizare pentru casa de marcat, pentru ca stim ca ocupa foarte mult timp si consuma multe resurse.  Stim cu toti noile legi care impun bonuri fiscale detaliate. Practic, este imposibil sa ai actele puse la punct fara a face corect procesul de fiscalizare pentru casa de marcat care necesita atatea drumuri.

 

Alte servicii oferite:

 

  • Consilierea pentru alegerea celei mai bune soluții fiscale. Fie că este vorba de o casă de marcat simplă sau de un sistem complex de gestiune vă putem consilia astfel încât investiția să fie minimă, să răspundă cerințelor actuale dar să permită upgradarea în condițiile dezvoltării activității astfel încât să nu fiți nevoiți să renunțați la investiția făcută inițial.
  • Consilierea cu privire la obligațiile legislative ale utilizatorilor de case de marcat. (Documente , formulare și proceduri necesare pentru fiscalizare, schimbarea/închiderea punctului de lucru, schimbarea memoriei fiscale, înstrăinarea casei de marcat etc. )

 

  • Proiectare si implementare solutii de gestionare business: ținând cont de fluxul de informații și mărfuri facem proiectarea rețelei de calculatoare, a necesarului de tehnică de calcul și echipamente. În continuare asigurăm instalarea soluțiilor complexe, asistență la punerea în funcțiune și instruirea personalului.

 

  • Service și asistență tehnică:
    • Instalare, fiscalizare case de marcat;
    • Programarea articolelor (PLU-rilor) în casele de marcat;
    • Instruirea vânzătorilor;
    • Întreținere case de marcat, imprimante fiscale, cântare electronice, tehnică de calcul;
    • Reparații case de marcat, imprimante fiscale, cântare electronice, tehnică de calcul garanție și postgaranție;
    • Service și asistență tehnică pentru sistemele fiscale integrate (magazine, restaurant, hotel, farmacii, benzinării);
    • Suport tehnic prin telefon.
  • Contract de service si role:
    • rezolvarea tuturor problemelor tehnice legate de aparatele în contract fără deplasarea utilizatorilor;
    • aprovizionarea cu consumabile la sediul clientului;
    • discount pentru consumabile și piese de schimb;