Additionally, paste this code immediately after the opening tag:

DATECS BlueCash 50

Pret: 2.000 LEI (TVA INCLUS)

Pret: 2.000 LEI (TVA INCLUS)

BlueCash 50 este un concept nou si revolutionar care transforma experienta utilizatorului, combinand sistemul de operare Android si aplicatia de vanzare cu o casa de marcat fiscala, un POS Bancar si un cititor de coduri de bare.

Mini-sistemul all-in-one BlueCash 50 aduce o experienta de neegalat in procesul de vanzare prin dimensiunile reduse si autonomia bateriei, avand practic totul pe un singur echipament.

Principalele caracteristici ale BlueCash 50:

  • Android 10
  • Aplicatii multiple
  • Echipament fiscal -conform cu OUG28/1999 cu conectare la ANAF
  • EFT POS–solutie de plata bancara integrata
  • 2D scanner (Zebra)
  • Sim Date si Voce
  • Printare documente nefiscale -proforma, facturi prescurtate etc.
  • Doua camere foto

SPECIFICATII TEHNICE

  • Sistem de operare – OS Android 10;
  • Numarul maxim de articole –  – Pana la 3.000 articole;
  • Codul de bare  – UPC/EAN, UPC/EAN with supplementals, Code 128, GS1-128, Code 39, Trioptic, Code 32, Code 93, Code 11, Matrix 2 of 5, Interleaved 2 of 5, IATA 2 of 5, Industrial 2 of 5, Codabar, Codablock F, MSI, Telepen, GS1 DataBar variants PDF417, MicroPDF417, Composite Code, Data Matrix, Maxicode, QR Code, MicroQR, Aztec, GS1 QR, Han Xin, Japan Postal, Australian Post, Data Matrix, US postnet, UK postal, MicroPDF417, Simple Datamatrix, Inverted Datamatrix, DOT code;
  • Lungime nume  articol (PLU) – Pana la 72 caractere;
  • Tipuri de taxe § Cote TVA: 5 cote taxabile programabile, 1 cota – scutit TVA;  § alte taxe;
  • Grupe de articole – Pana la 99;
  • Departamente – Pana la 99;
  • Operatori – Pana la 30;
  • Tipuri de plată – Numerar, avans in numerar(cash back), card ( card bancar), voucher, credit, metode moderne de plata, tichete cadou, tichete de masa, altele;
  • Memoria fiscala – Non-volatila, 2500 rapoarte de descarcare registre;
  • Modul criptografic – EAL 5+;
  • Electronic Signature – X.509.V3, RSA 2048 biţi, semnare si criptare conform standard PKCS#7;
  • Imprimare grafica
  • ▪ logo grafic – Dimensiune suportata 384 X 384 pixeli ;
  • ▪ coduri de bare – Tipuri de barecode: EAN8, EAN13, Code128, Interleaved 2of5, QR code;
  • Metoda de tiparire – Prin puncte cu transfer termic direct si parcurgere liniara;
  • Latimea textului tiparit – Max 72mm/576 puncte/linie;
  • Caractere per linie – 32;
  • Densitate de tiparire – 8х8 puncte/mm;
  • Viteza de tiparire – 12 linii/ secunda;
  • Jurnal electronic – Da (Stocare pe microSD card – pana la 32GB);
  • Consumabile – hartie termica latime 57 mm; grosime de la 60 la 72 µm; diametrul rolei pana la 40 mm;
  • Afisaj client/operator –  Operator – LCD 5.4 Inchi, 720 x 1280 PX; Client – OLED 128 x 32 px;
  • Scanner cititor cod de bare – Scanner Zebra SE 4710 (optional);
  • Video: Camera spate HD si camera Sefie( frontala)
  • GNSS – GPS;
  • Functionalitati Audio –  Speaker, Electromagnetic buzzer, Microphone;
  • Aplicatie de vanzare Avizata – DUDE for Android 2.1.3;
  • Taste – Senzorial. Buton On/Off , Buton Scanner;
  • Alimentare – Adaptor – DC 5V, 2000 mA, 100-250V 50-60 Hz;
  • Numărul de linii imprimate pe baterie incarcata complet – Nu mai puțin de 10 000;
  • Baterie interna ceas / calendar (baterie noua) – Asigura functionarea pentru 90 zile dupa deconectarea de la sursa de curent;
  • Temperatura de Operare – De la -20 C la +40 C;
  • Dimensiuni (mm) – 81,9 x 205,5 x 61 mm;
  • Greutate (kg) – 0.530 kg (cu rola de hartie inclusa);
  • Interfete – USB de tip C; Bluetooth; Wi-Fi; Mufă audio de 3,5 mm;
  • Conectivitate – WiFI, Modem incorporat 4G LTE(nanoSim,SAR corp1.683W,GSM900/1800MHz), USB-C;
  • Plati fara fir: VISA payWave, MasterCard PayPass;
  • Cititor Carduri: Magnetic Card Reader, Smart Card Reader, Contactless Reader;
  • Certificari: CE, RoHS, MasterCard TQM PCI PTS 5.x SRED, EMV Level 1, EMV Level 2, EMV Level 1 Contactless;

datecs.pay – Comisioane percepute comerciantilor 

Procent din total vanzari pentru 1 buc POS bancar / Total vanzari tranzactionate in luna precedenta pentru 1 POS bancar

  • 1,75% / Carduri corporate business, debit, credit sau carduri prepaid( inclusive gift) indiferent de total de vanzari in luna precedenta.
  • 1,3% / <2500 LEI
  • 1,2% / <7500 LEI
  • 1,1% / <15000 LEI
  • 1% / < 25000 LEI
  • 0,9% / >= 25000 LEI

La mai mult de un terminal se face o medie. Procentul se calculeaza in data de 1 ale lunii.

*Pentru clienti Corporate cu mai mult de 10 aparate se intocmeste oferta personalizata!

Pret: 2.000 LEI (TVA INCLUS)

Documente necesare fiscalizarii

DOCUMENTE NECESARE ELIBERARII NR. DE ORDINE DIN REGISTRUL DE EVIDENTA A APARATELOR DE MARCAT ELECTRONICE FISCALE CONFORM OG 28/1999 CU MODIFICARILE SI COMPLETARILE ULTERIOARE:

  1. Cerere in doua exemplare (stampilate si semnate)
  2. Copia facturii si a documentelor de plata care atesta achizitionarea aparatelor de marcat electronice fiscal
  3. Copie C.U.I.
  4. Copie C.I.F. (certificate de inregistrare in scopuri de T.V.A.)
  5. Copie dupa certificatul de garantie al aparatelor de marcat electronice fiscal
  6. Copie dupa avizul de distributie
  7. Copie procesului verbal de sigilare a memoriei fiscal a aparatului de marcat electronic fiscal
  8. Declaratie pe propria raspundere privind adresa de la locul unde va fi instalat aparatul de marcat electronic fiscal
  9. Copie certificate constatator
  10. Copie certificate inregistrare mentiuni
  11. Copie rezolutie
  12. Copie contract de inchiriere punct de lucru; in cazul in care aparatul va functiona in regim de comert ambulant se va da o declaratie pe propria raspundere in acest sens insotita de codul C.A.E.N (cod 799) care atesta aceasta activitate.

Orice alte documente necesare verificarii modului de indeplinire a conditiilor pentru atribuirea numarului de ordine din Registrul aparatelor de marcat electronice fiscal.

Documentele se depun de catre reprezentantul legal al societatii sau de orice angajat care sa faca dovada ca este angajatul firmei respective (contract de munca/adeverinta/ legitimatie salariat si copie BI/CI);in cazul in care persoana desemnata nu este angajatul societatii respective, este necesara prezenta unei imputerniciri sau delegatii.

DOCUMENTE NECESARE MODIFICARII PUNCTULUI DE LUCRU/SEDIU

DENUMIRE FIRMA DIN REGISTRULDE EVIDENTA A APARATELOR

DE MARCAT ELECTRONICE FISCALE CONFORM OG 28/1999 CU

MODIFICARILE SI COMPLETARILE ULTERIOARE:

 

  1. Cerere in doua exemplare, stampilate si semnate. (de la Xerox de linga A.N.A.F.)
  2. Originalul D.G.F.P. cu numarul de ordine atribuit initial.
  3. Copie C.U.I.
  4. Copie C.I.F. (certificate de inregistrare in scopuri T.V.A. daca este platitor deT.V.A.).
  5. Copie dupa procesul verbal de predare a memoriei aparatului de marcat electronic fiscal.
  6. Declaratia pe propria raspundere privind adresa de la locul unde va fi instalat

Aparatul de marcat electronic fiscal: copie certificate constatator, copie certificate inregistrare mentiuni, copie rezolutie, copie contract de inchiriere punct de lucru: in cazul in care aparatul va functiona in regim de comert ambulant se va da o declarative pe propria raspundere in acest sens insotita de codul CAEN care atesta aceasta activitate.

 

9.Orice alte documente necesare verificarii modului de indeplinire a conditiilor pentru atribuirea numarului de ordine din Registrul aparatelor de marcat electronice fiscal instalate.

 

10.Pentru modificarea sediului social si a denumirii firmei se va depune si Hot. A.G.A. sau Decizia asociat.

Documentele se depun de catre reprezentantul legal al societatii sau de orice angajat care sa faca dovada ca este angajatul firmei respective (contractual de munca/adeverinta/legitimatie salariat si copieB.I./C.I.);in cazul in care persoana desemnata nu este angajatul societatii respective, este necesara prezentarea unei imputerniciri sau delegatii.

Pentru conformitatea documentelor vor fi prezentate si in original daca este cazul.

DOCUMENTE NECESARE ANULARII NR. DE ORDINE DIN REGISTRU DE EVIDENTA A APARATELOR DE MARCAT ELECTRONICE FISCALE CONFORM OG. 28/1999 CU MODIFICARILE SI COMPLETARILE ULTERIOARE:

 

  1. Cerere in doua exemplare (stampilate si semnate).
  2. Originalul D.G.R.F.P. cu numarul de ordine atribuit initial.
  3. Copie C.U.I.
  4. Copie C.I.F. (certificate de inregistrare in scopuri de T.V.A.).
  5. Copie dupa procesul verbal de scoatere a memoriei aparatului de marcat electronic fiscal.
  6. Copie decizie + certificat constatator de la Registrul Comertului de desfintare a punctului de lucru.
  7. Copie C.I. administrator

Orice alt document necesar verificarii modului de indepliniree a conditiilor pentru atribuirea numarului de ordine din Registrul aparatelor de marcat electronice fiscal instalate.

Documentele se depun de catre reprezentantul legal al societatii sau de orice angajat care sa faca dovada ca este angajatul firmei respective (contract de munca/adeverinta/ legitimatie salariat si copie BI/CI);in cazul in care persoana desemnata nu este angajatul societatii respective, este necesara prezenta unei imputerniciri sau delegatii.

Pentru conformitatea documentelor vor fi prezentate si in original daca este cazul.