1 2 3 4 5

Imprimanta fiscala FP700

Pret: 1600 lei

Noul model de imprimanta fiscala FP700 este avizat in conformitate cu prevederile Art.3 alin. (2) din OUG 28/1999, Art.17 lit.e) din Normele de aplicare, impreuna cu aplicatia identificabila D.U.D.E versiunea 1.0.0.0 si Afisaj Client DATECS model DPD201 sau DPD501!

Principalele caracteristici ale imprimantei fiscale FP700:

  • display operator cu functii directe
  • interfete multiple inclusiv LAN
  • modem de comunicatie incorporat
  • DUDE Front Application – modul de Vanzare si configurare

Pret: 1600 lei

SPECIFICATII TEHNICE
    • Numarul maxim de articole care pot fi stocate in baza de date proprie  – Pana la 200.000
    • Lungime nume articol (PLU)   –  Pana la 72 de caractere
    • Tipuri de coduri de bare atasate la articole  –  EAN-13, EAN-8, Code128, Interleaved 2of5, QR Code
    • Tipuri de taxe –  Cote TVA: 5 cote programabile,  1 X Scutit TVA; 1 X Alte taxe
    • Grupe de articole  –  Pana la 99
    • Departamente  –  Pana la 99
    • Numarul de operatori  –  Pana la 30
    • Tipuri de plata  – Numerar (implicit); Fixe: avans in numerar(cash back), card ( card bancar), voucher, credit, metode moderne de plata, tichete cadou, tichete de masa;  Programabile: altele
    • Jurnal electronic –   Da – 16GB MicroSD card  (pana la 32GB)
    • Memoria fiscala  –   Non-volatila, 2500 rapoarte de inchidere zilnica
    • Modul Criptografic  –  EAL 5+
    • Semnatura Electronica –  X.509.V3, RSA 2048 biti
    • Caractere tiparite per linie  –  32 sau 42 (configuratie 57mm hartie termica) / 48 sau 64 (configuratie 79mm hartie termica)
    • Imprimanta termica –  SE1-33(SK133)
    • Viteza de Tiparire –  200 mm / secunda
    • Imprimare grafica (logo grafic, coduri de bare) – Dimensiune suportata 576 х 96 dots (max. 576 x 336 dots); Tipuri de barecode: EAN8, EAN13, Code128, interleaved 2of5, QR code
    • Consumabile – hartie termica    ▪ latime 79mm / 57 mm ▪ grosime de la 60 la 72 µm / ▪ diametrul rolei pana la 86 mm
    • Ecran Operator ▪ LCD grafic, 128 x 32 puncte
    • Tastatura  –  5 taste
    • Alimentare  – Alimentator – DC 24V / 5A, intrare: 100-240V 50-60Hz
    • Baterie interna ceas / calendar (baterie noua)  –  Asigura functionarea pentru 90 zile dupa deconectarea de la sursa de curent
    • Temperatura de Operare si Umiditate  –  De la 0 C pana la +45 C / Umiditatea relativa fara condens 40-80%
    • Dimensiuni (latime x lungime х inaltime) mm  –  145/186/141
    • Greutate, kg  –  1.700 kg (cu rola de hartie inclusa)
    • Interfete pentru dispozitive suplimentare 
      ▪ 1 X RS-232C
    • ▪ 1 X Afisaj client
      ▪ 1 X USB
    • ▪ 1 X Sertar de bani

    1 X Modem GSM / GPRS incorporat

 

Descriere aplicatie FISCAL PRINT

Aplicatia Fiscal Print tipareste bunuri fiscale pe imprimanta Datecs FMP10, conform legislatiei din Romania. Pe langa efectuarea de vanzari, aplicatia permite configurarea imprimantei (data, ora, diagnostic) precum si tiparirea de rapoarte (raport Z, raport X).

Cu ajutorul Fiscal Print comerciantii beneficiaza de avantajele vanzarii de pe telefoane si tablete, cu tiparirea bonurilor pe o imprimanta Bluetooth de dimensiuni miniaturizate.

Functioneaza gratuit cu imprimanta Datecs FMP10 nefiscalizata, putand tipari bonuri nefiscale, iar dupa fiscalizare, accesul la modul de vanzare este restrictionat pana la licentiere.

Permite importul unui catalog de articole preluat dintr-un email, precum si exportul bazei de date complete.

Vanzarile se pot efectua direct din aplicatie sau prin declansare din aplicatii externe.

Functioneaza in background, ceea ce permite folosirea in paralel a altor aplicatii.

Afiseaza avertizari despre starea imprimantei, precum:

– Expirare 24 de ore de la ultimul raport Z

– Erori ale imprimantei

– Imprimanta oprita / lipsa conexiune

– Lipsa hartie

Aplicatia este disponibila in limba romana.

Pentru licentierea Fiscal Print este necesara conexiune la internet.

Documente necesare fiscalizarii

DOCUMENTE NECESARE ELIBERARII NR. DE ORDINE DIN REGISTRUL DE EVIDENTA A APARATELOR DE MARCAT ELECTRONICE FISCALE CONFORM OG 28/1999 CU MODIFICARILE SI COMPLETARILE ULTERIOARE:

  1. Cerere in doua exemplare (stampilate si semnate)
  2. Copia facturii si a documentelor de plata care atesta achizitionarea aparatelor de marcat electronice fiscal
  3. Copie C.U.I.
  4. Copie C.I.F. (certificate de inregistrare in scopuri de T.V.A.)
  5. Copie dupa certificatul de garantie al aparatelor de marcat electronice fiscal
  6. Copie dupa avizul de distributie
  7. Copie procesului verbal de sigilare a memoriei fiscal a aparatului de marcat electronic fiscal
  8. Declaratie pe propria raspundere privind adresa de la locul unde va fi instalat aparatul de marcat electronic fiscal
  9. Copie certificate constatator
  10. Copie certificate inregistrare mentiuni
  11. Copie rezolutie
  12. Copie contract de inchiriere punct de lucru; in cazul in care aparatul va functiona in regim de comert ambulant se va da o declaratie pe propria raspundere in acest sens insotita de codul C.A.E.N (cod 799) care atesta aceasta activitate.

Orice alte documente necesare verificarii modului de indeplinire a conditiilor pentru atribuirea numarului de ordine din Registrul aparatelor de marcat electronice fiscal.

Documentele se depun de catre reprezentantul legal al societatii sau de orice angajat care sa faca dovada ca este angajatul firmei respective (contract de munca/adeverinta/ legitimatie salariat si copie BI/CI);in cazul in care persoana desemnata nu este angajatul societatii respective, este necesara prezenta unei imputerniciri sau delegatii.

DOCUMENTE NECESARE MODIFICARII PUNCTULUI DE LUCRU/SEDIU

DENUMIRE FIRMA DIN REGISTRULDE EVIDENTA A APARATELOR

DE MARCAT ELECTRONICE FISCALE CONFORM OG 28/1999 CU

MODIFICARILE SI COMPLETARILE ULTERIOARE:

 

  1. Cerere in doua exemplare, stampilate si semnate. (de la Xerox de linga A.N.A.F.)
  2. Originalul D.G.F.P. cu numarul de ordine atribuit initial.
  3. Copie C.U.I.
  4. Copie C.I.F. (certificate de inregistrare in scopuri T.V.A. daca este platitor deT.V.A.).
  5. Copie dupa procesul verbal de predare a memoriei aparatului de marcat electronic fiscal.
  6. Declaratia pe propria raspundere privind adresa de la locul unde va fi instalat

Aparatul de marcat electronic fiscal: copie certificate constatator, copie certificate inregistrare mentiuni, copie rezolutie, copie contract de inchiriere punct de lucru: in cazul in care aparatul va functiona in regim de comert ambulant se va da o declarative pe propria raspundere in acest sens insotita de codul CAEN care atesta aceasta activitate.

 

9.Orice alte documente necesare verificarii modului de indeplinire a conditiilor pentru atribuirea numarului de ordine din Registrul aparatelor de marcat electronice fiscal instalate.

 

10.Pentru modificarea sediului social si a denumirii firmei se va depune si Hot. A.G.A. sau Decizia asociat.

Documentele se depun de catre reprezentantul legal al societatii sau de orice angajat care sa faca dovada ca este angajatul firmei respective (contractual de munca/adeverinta/legitimatie salariat si copieB.I./C.I.);in cazul in care persoana desemnata nu este angajatul societatii respective, este necesara prezentarea unei imputerniciri sau delegatii.

Pentru conformitatea documentelor vor fi prezentate si in original daca este cazul.

DOCUMENTE NECESARE ANULARII NR. DE ORDINE DIN REGISTRU DE EVIDENTA A APARATELOR DE MARCAT ELECTRONICE FISCALE CONFORM OG. 28/1999 CU MODIFICARILE SI COMPLETARILE ULTERIOARE:

 

  1. Cerere in doua exemplare (stampilate si semnate).
  2. Originalul D.G.R.F.P. cu numarul de ordine atribuit initial.
  3. Copie C.U.I.
  4. Copie C.I.F. (certificate de inregistrare in scopuri de T.V.A.).
  5. Copie dupa procesul verbal de scoatere a memoriei aparatului de marcat electronic fiscal.
  6. Copie decizie + certificat constatator de la Registrul Comertului de desfintare a punctului de lucru.
  7. Copie C.I. administrator

Orice alt document necesar verificarii modului de indepliniree a conditiilor pentru atribuirea numarului de ordine din Registrul aparatelor de marcat electronice fiscal instalate.

Documentele se depun de catre reprezentantul legal al societatii sau de orice angajat care sa faca dovada ca este angajatul firmei respective (contract de munca/adeverinta/ legitimatie salariat si copie BI/CI);in cazul in care persoana desemnata nu este angajatul societatii respective, este necesara prezenta unei imputerniciri sau delegatii.

Pentru conformitatea documentelor vor fi prezentate si in original daca este cazul.