Contract service

Contract Service BASIC
Pret: 18 lei/Luna
Asistenta tehnica telefonica pentru case de marcat. Manopera service inclusa. Conectare ANAF prin conexiune internet de tip LAN inclusa. Fara deplasari lunare.

Contract Service PRO
Pret: 28 lei/Luna
Asistenta tehnica telefonica si suport IT prin aplicatie tip Remote, pentru case de marcat conectate la computer. Manopera service inclusa. Conectare ANAF prin conexiune internet de tip LAN inclusa. Fara deplasari lunare.

Contract service BC50
Pret: 50 lei/Luna
Asistenta tehnica telefonica si suport IT prin aplicatie tip Remote, pentru case de marcat conectate la computer. Manopera service inclusa. Conectare ANAF prin conexiune internet de tip GPRS inclusa. Fara deplasari lunare.
Include: 5 GB trafic de date mobile, mentenanta POS si conectare ANAF

Contract service Premium BC50
Pret: 65 lei/Luna
Asistenta tehnica telefonica si suport IT prin aplicatie tip Remote, pentru case de marcat conectate la computer. Manopera service inclusa. Conectare ANAF prin conexiune internet de tip GPRS inclusa. Fara deplasari lunare.
Include: 25 GB trafic de date mobile, mentenanta POS si conectare ANAF

Servicii de mentenanta conectare ANAF
Pret prin SIM de date mobile: 12 lei/Luna (TVA inclus)
Prin LAN: Gratuit
Servicii de mentenanta conectare casa de marcat la sistemul informatic A.N.A.F.

Servicii de mentenanta POS Datecs
Pret: 20 lei/Luna (TVA inclus)
Servicii de instalare, mentenanță și întreținere POS carduri bancare
Service și asistență tehnică:
- Instalare, fiscalizare case de marcat;
- Programarea articolelor (PLU-rilor) în casele de marcat;
- Instruirea vânzătorilor;
- Întreținere case de marcat, imprimante fiscale, cântare electronice, tehnică de calcul;
- Reparații case de marcat, imprimante fiscale, cântare electronice, tehnică de calcul garanție și postgaranție;
- Service și asistență tehnică pentru sistemele fiscale integrate (magazine, restaurant, hotel, farmacii, benzinării);
- Suport tehnic prin telefon.

Contract de service si role:
- rezolvarea tuturor problemelor tehnice legate de aparatele în contract fără deplasarea utilizatorilor;
- aprovizionarea cu consumabile la sediul clientului;
- discount pentru consumabile și piese de schimb;

Contacteaza-ne acum pentru a asigura un contract service casa de marcat pentru afacerea ta!
Administrezi mai mult decat un magazin si esti responsabil de un numar mai mare de case de marcat? Daca raspunsul este da, atunci ai cu siguranta nevoie de un service case de marcat. De fapt, acest tip de serviciu ar putea fi folosit de oricine nu doreste sa se confrunte direct cu problemele pe care le pot avea aceste aparate fiscale.Desigur, atunci cand ai nevoie de asemenea servicii pe termen lung, este recomandat sa apelezi la un contract service casa de marcat.
O casa de marcat se poate defecta oricand. Dat fiind faptul ca aparatele fiscale de acest tip contin informatii vitale nu numai pentru tine si pentru afacerea ta, este de la sine inteles de ce acestea trebuie reparate corespunzator.
In acest sens, un service autorizat iti poate fi de mare ajutor. Oferta noastra include asistenta tehnica telefonica, manopera service si conectare ANAF prin conexiune de tip LAN. Serviciile nu includ deplasari lunare la fata locului.
Un contract service casa de marcat complet include cele mentionate mai sus plus suport IT de tip remote prin intermediul unei aplicatii.
Asadar, pentru orice tip de problema sau chiar si pentru achizitionarea de noi role pentru casa ta de marcat, te poti baza atat pe serviciile de calitate ale echipei noastre, cat si pe magazinul online oferit de Cria Soft.
Asigura buna functionare a afacerii tale cu produse si servicii fiscale profesionale si realizate in conformitate cu legile in vigoare!