Fiscalizare casa de marcat

Pentru ca stim cata munca implica sa duci la bun sfarsit procedura de fiscalizare pentru casa de marcat venim in intimpinarea dvs. cu un pachet de servicii dedicat. 

Pasul 1. Obtinerea Certificatului NUI

(Numar Unic de Identificare a Aparatelor de Marcat Electronice Fiscale )

Acesta se obtine prin completarea formularului C801, la care se adauga o arhiva de documente. Depunerea formularului se face on-line, in Spatiul Privat Virtual al societatii dvs, de catre persoana imputernicita sa reprezinte firma in relatia cu ANAF (in general contabilul).

Arhiva trebuie sa contina urmatoarele documente :

  • Copie C.U.I.
  • Copie Certificat Constatator al punctului de lucru 
  • Copie C.I. Administrator 
  • Factura fiscala 
  • Dovada platii (chitanta sau ordin de plata de la banca) 
  • Proces Verbal de sigilare AMEF 

Apeleaza la noi pentru intocmirea dosarului ANAF si obtinerea Numarului Unic de Identificare !

Pasul 2. Fiscalizarea

Punerea in functiune, instruirea si programarea articolelor (pe baza unui fisier Microsoft Excel) sunt servicii oferite GRATUIT la sediul nostru din Str. Thomas Masaryk, nr.31, sector 2, atat pentru Bucuresti, cat si pentru judetul Ilfov, cu incheierea unui contract de service tip abonament. Dupa obtinerea seriei fiscale (NUI), va rugam se ne contactati la numarul de telefon 0735.226.660 pentru a programa fiscalizarea.

In urmatoarea etapa a procesului de fiscalizare pentru casa de marcat veti avea nevoie de avize de la Administratia Financiara de care apartineti.

Pasul 3. Inregistrarea documentatiei la ANAF

Maxim in a doua zi de la fiscalizare trebuie sa va prezentati la Administratia Financiara de care apartine punctul de lucru, pentru vizarea declaratiilor de instalare intocmite la momentul fiscalizarii, a cartii de interventii si a registrului special 

Dosarul trebuie sa contina urmatoarele documente :

  • Declaratia de instalare in 3 exemplare;
  • Certificatul NUI si Anexa
  • Cartea de interventii si Registrul Special;

 

Daca sediul social al firmei nu se afla in aceeasi raza teritoriala cu cea a punctului de lucru, Registrul Special trebuie vizat inainte de inceperea activitatii si la Administratia Financiara de care apartine sediul, cu urmatoarele documente:

 

  • Registrul special vizat de Administratia Financiara de la punctul de lucru
  • Cartea de interventie vizata de Administratia Financiara de la punctul de lucru
  • Copie a declaratiei de instalare vizata de Administratia Financiara de la punctul de lucru;
  • Certificatul NUI 

Practic este imposibil sa ai actele puse la punct fara a face corect si complet procesul de fiscalizare pentru casa de marcat. 

Oferim ajutor pe tot parcursul procesului de fiscalizare pentru casa de marcat, iar pentru ca stim ca ocupa foarte mult timp si consuma multe resurse, ne poti delega pe noi sa ne ocupam de toata birocratia si ne vom deplasa in locatia ta in Bucuresti si in judetul Ilfov pentru instalare si instructaj.

Apeleaza la noi pentru intocmirea dosarului ANAF si obtinerea numarului de ordine

Alte servicii oferite

Consilierea pentru alegerea celei mai bune soluții fiscale

Fie că este vorba de o casă de marcat simplă sau de un sistem complex de gestiune vă putem consilia astfel încât investiția să fie minimă, să răspundă cerințelor actuale dar să permită upgradarea în condițiile dezvoltării activității astfel încât să nu fiți nevoiți să renunțați la investiția făcută inițial.

Consilierea cu privire la obligațiile legislative ale utilizatorilor de case de marcat

Documente , formulare și proceduri necesare pentru fiscalizare, schimbarea/închiderea punctului de lucru, schimbarea memoriei fiscale, înstrăinarea casei de marcat etc.

Proiectare si implementare solutii de gestionare business

Tinând cont de fluxul de informații și mărfuri facem proiectarea rețelei de calculatoare, a necesarului de tehnică de calcul și echipamente. În continuare asigurăm instalarea soluțiilor complexe, asistență la punerea în funcțiune și instruirea personalului

Servicii profesionale de fiscalizare casa de marcat – Cria Soft

Chiar daca iti cumperi cea mai buna casa de marcat de pe piata, nu o poti folosi fara ca aceasta sa treca prin procesul de fiscalizare casa de marcat. Acest proces este necesar pentru a te asigura ca magazinul sau afacerea ta functioneaza conform legilor in vigoare si nu este expusa niciunui tip de pericol.

Afla ce pasi trebuie sa urmezi pentru a completa procesul de fiscalizare casa de marcat!

Este de la sine inteles ca nu poti cumpara o casa de marcat de oriunde si sa incepi sa o folosesti imediat. Printre altele, unele case de marcat necesita si conectarea la serverele ANAF – pe scurt, totul trebuie sa fie facut in perfecta legalitate, daca se poate spune asa.

O casa de marcat fiscalizata iti garanteaza faptul ca, la nivel fiscal, afacerea ta opereaza in mod corespunzator. Acest lucru este mai mult decat important, evident.

Ce trebuie sa faci inainte de procesul de fiscalizare?

Serviciul de instruire si fiscalizare al casei de marcat, oferit in intregime de Cria Soft, este unul dintre ultimii pasi in procesul de legalizare al unei case, daca putem spune asa. Pentru inceput, trebuie sa obtii un numar de ordine aferent casei tale de marcat. Acesta este luat de la DGRFPB – Directia Generala Regionala a Finantelor Publice.

Dupa obtinerea acestui numar de ordine, poti apela la serviciile noastre de fiscalizare casa de marcat. Noi iti vom fiscaliza aparatura, dar te vom si instrui in privinta folosirii corespunzatoare a acesteia. Mai mult, echipa noastra iti va pune la dispozitie si declaratia de instalare. Acest document trebuie dus la administratia financiara a punctului de lucru aferent casei de marcat, dar si la organul fiscal competent responsabil pentru declaratiile fiscale ale afacerii tale.

Importanta serviciilor de fiscalizare a unei case de marcat

Dupa cum am mentionat, procesul de fiscalizare este necesar, indiferent de domeniul in care activezi. In acelasi timp, sunt importante si serviciile de fiscalizare, precum cele oferite de echipa noastra. Atunci cand vine vorba de fiscalizare casa de marcat, pret, rapiditate si eficienta serviciilor, oferim totul la o calitate superioara si intr-un mod avantajos, fara batai de cap pentru tine sau pentru angajatii tai.

Mai mult decat atat, poti evita foarte multa birocratie, dosare si depuneri de documente daca alegi sa te bazezi pe astfel de servicii. Tot ce va trebui tu sa faci este sa ne prezinti numarul de ordine al casei de marcat – restul il vom rezolva noi!

Calitate, eficienta si un pret avantajos – Cria Soft!

Dupa o vizita scurta pe site-ul nostru, poti observa faptul ca iti putem pune la dispozitie o diversitate de produse si servicii, nu numai fiscalizare. Magazinul nostru online contine produse omologate, gata sa-si ocupe locul in magazinul sau afacerea ta.

Pretul avantajos este de la sine inteles – asemenea calitatii superioare.

Echipa noastra te poate ajuta fie ca ai nevoie de aparatura fiscala de calitata sau de servicii fiscale competente, realizate intr-un mod atat rapid, cat si corespunzator. Pentru mai multe detalii, ne poti contacta – fie prin email sau prin completarea formularului de contact disponibil pe site-ul nostru

Ai nevoie de asistenta?

Solicită acum o ofertă personalizată!