Additionally, paste this code immediately after the opening tag:

Fiscalizare casa de marcat

Pentru ca stim cata munca implica sa duci la bun sfarsit procedura de fiscalizare pentru casa de marcat

Procedura de fiscalizare pentru casa de marcat necesita:

  • Dupa achizitionarea unei case de marcat trebuie intocmit dosarul ce se depune ulterior la Directia Generala a Finantelor Publice (D.G.F.P.) de judet, respectiv a Municipiului Bucuresti, in a carei raza teritoriala se afla punctul de lucru (Atentie! Nu cea a sediului social!).

Dosarul trebuie sa contina urmatoarele de la firma dvs:

  • Copie dupa Codul Unic de Inregistrare (CUI);
  • Copie dupa Certificat de Inregistrare Fiscala (CIF) – doar in cazul firmelor platitoare de TVA;
  • Copie dupa contractul de inchiriere unde va instalata casa de marcat;
  • Copie dupa certificatul constatator si rezolutia O.R.C., inclusiv mentiunile;
  • Copie dupa contractul de comodat de la adresa unde se va instala casa de marcat;
  • Copie dupa BI/CI al administratorului/delegat;
  • Stampila societatii.Va contine urmatoarele de la noi:
  • Copie dupa factura si chitanta prin care se face dovada achizitionarii casei de marcat;
  • Copie dupa avizul de distributie si service pentru modelul achizitionat;
  • Copie dupa Certificatul de Garantie;
  • Copie dupa Procesul Verbal de sigilare a casei de marcat;
  • Doua exemplare a cererei tip pentru atribuirea nurmarului de ordine a seriei fiscale.NOTA: Va rugam sa retineti faptul ca la D.G.F.P. vi se pot solicita si alte documente pe care directia respectiva le considera necesare pentru completarea dosarului.
    Depunerea dosarului pentru D.G.F.P. Bucuresti si judetul Ilfov se face pe Str. Dimitrie Gerota Nr. 13, Parter, Camera 1, Sector 2.Certificatul de Atribuire a Numarului de Ordine se elibereaza in 4 zile lucratoare
  •  

Apeleaza la noi pentru intocmirea dosarului ANAF si obtinerea numarului de ordine

Intelegem cat de mult efort depuneti pentru a incheia procesul de fiscalizare pentru casa de marcat, de aceea pentru urmatorul pas va oferim tot ajutorul nostru.

  • Fiscalizarea, instruirea si programarea articolelor (pe baza unui fisier Microsoft Excel) sunt servicii oferite GRATUIT la sediul nostru din Str. Thomas Masaryk, nr.31, sector 2, atat pentru Bucuresti, cat si pentru judetul Ilfov, cu incheierea unui contract de service tip abonament. Dupa obtinerea seriei fiscale (NUI), va rugam se ne contactati la numarul de telefon 0735.226.660 pentru a programa fiscalizarea.

In urmatoarea etapa a procesului de fiscalizare pentru casa de marcat o sa aveti nevoie de avize de la Administratia Financiara de care apartineti.

  • In maximum 24 de ore de la fiscalizare trebuie sa va prezentati la Administratia Financiara de care apartine punctul de lucru pentru vizarea declaratiilor de instalare intocmite la momentul fiscalizarii.
    Dosarul va contine :
  • Declaratia de instalare in 4 exemplare;
  • Certificatul de la D.G.F.P in original si copie;
  • Cartea de interventii si Registrul Special;
  • Copie dupa CUI;
  • Copie dupa CIF (doar in cazul firmelor platitoare de TVA);
  • Primul BON FISCAL si primul Raport Z.Daca sediul social al firmei nu se afla in aceeasi raza teritoriala cu cea a punctului de lucru, trebuie sa mergeti pentru a aviza Registrul Special si la Administratia Financiara unde isi are sediul social firma, cu urmatoarele acte:
  • Registrul special;
  • Cartea de interventie vizata de A.F. a punctului de lucru;
  • Copie de pe declaratia de instalare vizata de Administratia Financiara de la punctul de lucru;
  • Copie + original a certificatului de la D.G.F.P.;
  • Copie dupa CUI;
  • Copie dupa CIF (numai daca firma d-stra este platitoare de TVA);

Oferim ajutor pe tot parcursul procesului de fiscalizare pentru casa de marcat, pentru ca stim ca ocupa foarte mult timp si consuma multe resurse.  Stim cu toti noile legi care impun bonuri fiscale detaliate. Practic, este imposibil sa ai actele puse la punct fara a face corect procesul de fiscalizare pentru casa de marcat care necesita atatea drumuri.

Apeleaza la noi pentru SERVICII COMPLETE DE FISCALIZARE

Alte servicii oferite

N

Consilierea pentru alegerea celei mai bune soluții fiscale

Fie că este vorba de o casă de marcat simplă sau de un sistem complex de gestiune vă putem consilia astfel încât investiția să fie minimă, să răspundă cerințelor actuale dar să permită upgradarea în condițiile dezvoltării activității astfel încât să nu fiți nevoiți să renunțați la investiția făcută inițial.

N

Consilierea cu privire la obligațiile legislative ale utilizatorilor de case de marcat

Documente , formulare și proceduri necesare pentru fiscalizare, schimbarea/închiderea punctului de lucru, schimbarea memoriei fiscale, înstrăinarea casei de marcat etc.

N

Proiectare si implementare solutii de gestionare business

Tinând cont de fluxul de informații și mărfuri facem proiectarea rețelei de calculatoare, a necesarului de tehnică de calcul și echipamente. În continuare asigurăm instalarea soluțiilor complexe, asistență la punerea în funcțiune și instruirea personalului

Servicii profesionale de fiscalizare casa de marcat – Cria Soft

Chiar daca iti cumperi cea mai buna casa de marcat de pe piata, nu o poti folosi fara ca aceasta sa treca prin procesul de fiscalizare casa de marcat. Acest proces este necesar pentru a te asigura ca magazinul sau afacerea ta functioneaza conform legilor in vigoare si nu este expusa niciunui tip de pericol.

Citeste mai mult

Afla ce pasi trebuie sa urmezi pentru a completa procesul de fiscalizare casa de marcat!

Este de la sine inteles ca nu poti cumpara o casa de marcat de oriunde si sa incepi sa o folosesti imediat. Printre altele, unele case de marcat necesita si conectarea la serverele ANAF – pe scurt, totul trebuie sa fie facut in perfecta legalitate, daca se poate spune asa.

O casa de marcat fiscalizata iti garanteaza faptul ca, la nivel fiscal, afacerea ta opereaza in mod corespunzator. Acest lucru este mai mult decat important, evident.

Ce trebuie sa faci inainte de procesul de fiscalizare?

Serviciul de instruire si fiscalizare al casei de marcat, oferit in intregime de Cria Soft, este unul dintre ultimii pasi in procesul de legalizare al unei case, daca putem spune asa. Pentru inceput, trebuie sa obtii un numar de ordine aferent casei tale de marcat. Acesta este luat de la DGRFPB – Directia Generala Regionala a Finantelor Publice.

Dupa obtinerea acestui numar de ordine, poti apela la serviciile noastre de fiscalizare casa de marcat. Noi iti vom fiscaliza aparatura, dar te vom si instrui in privinta folosirii corespunzatoare a acesteia. Mai mult, echipa noastra iti va pune la dispozitie si declaratia de instalare. Acest document trebuie dus la administratia financiara a punctului de lucru aferent casei de marcat, dar si la organul fiscal competent responsabil pentru declaratiile fiscale ale afacerii tale.

Importanta serviciilor de fiscalizare a unei case de marcat

Dupa cum am mentionat, procesul de fiscalizare este necesar, indiferent de domeniul in care activezi. In acelasi timp, sunt importante si serviciile de fiscalizare, precum cele oferite de echipa noastra. Atunci cand vine vorba de fiscalizare casa de marcat, pret, rapiditate si eficienta serviciilor, oferim totul la o calitate superioara si intr-un mod avantajos, fara batai de cap pentru tine sau pentru angajatii tai.

Mai mult decat atat, poti evita foarte multa birocratie, dosare si depuneri de documente daca alegi sa te bazezi pe astfel de servicii. Tot ce va trebui tu sa faci este sa ne prezinti numarul de ordine al casei de marcat – restul il vom rezolva noi!

Calitate, eficienta si un pret avantajos – Cria Soft!

Dupa o vizita scurta pe site-ul nostru, poti observa faptul ca iti putem pune la dispozitie o diversitate de produse si servicii, nu numai fiscalizare. Magazinul nostru online contine produse omologate, gata sa-si ocupe locul in magazinul sau afacerea ta.

Pretul avantajos este de la sine inteles – asemenea calitatii superioare.

Echipa noastra te poate ajuta fie ca ai nevoie de aparatura fiscala de calitata sau de servicii fiscale competente, realizate intr-un mod atat rapid, cat si corespunzator. Pentru mai multe detalii, ne poti contacta – fie prin email sau prin completarea formularului de contact disponibil pe site-ul nostru