Sistem POS restaurant
Pret inchiriere: 417 LEI/LUNA (TVA INCLUS)
Vă oferim o soluție software completă prin care aveți control total asupra afacerii dvs: controlul comenzilor, încasărilor, stocurilor și nu în ultimul rând, controlul costurilor. Beneficiați de actualizări periodice, suport tehnic si back-up de date.
Ușor de utilizat, aplicația SoftOK a fost proiectată pentru a optimiza și a eficientiza activitățile din Retail & HoReCa. Funcționează cu touchscreen sau tastatura si mouse. Bonurile fiscale sunt emise automat pe casa de marcat, conform notei de plata. Pot fi conectate în paralel 2 imprimante de secție (Bucătărie/Bar), iar nota de plată poate fi tiparită pe orice imprimantă. Puteți accesa oricând rapoarte detaliate pentru încasări, ospătari, secții, stocuri, produse.
Caracteristici generale
- Mese deschise tip restaurant
- Parole individuale pentru ospătari
- Note de plată personalizate
- Descărcare la închiderea mesei
- Memorează comenzile pe mese
- Bonuri de comandă-marcaj
- Parole/carduri pentru ospătari
- Aranjarea meselor și a produselor
- Notă de plată proformă
- Vânzare cu Rețetar
- Număr nelimitat de produse
- Comenzi prin touchscreen
- Gestiunea simplă a stocurilor
- Rapoarte detaliate pentru produse, utilizatori, secții, etc.
Sistemul este oferit spre inchiriere cu plata lunara si cuprinde urmatoarele echipamente si licente software:
- Aplicație POS Vanzare si Gestiune SoftOK
- Sistem PC HP + Monitor FEC 15” touchscreen
- Imprimantă termică de note Epson
- Abonament lunar SoftOK de acordare asistență on-line.