Sistem POS restaurant

Pret inchiriere: 417 LEI/LUNA (TVA INCLUS)

Vă oferim o soluție software completă prin care aveți control total asupra afacerii dvs:  controlul comenzilor, încasărilor, stocurilor și nu în ultimul rând, controlul costurilor. Beneficiați de actualizări periodice, suport tehnic si back-up de date.

Ușor de utilizat, aplicația SoftOK a fost proiectată pentru a optimiza și a eficientiza activitățile din Retail & HoReCa. Funcționează cu touchscreen sau tastatura si mouse. Bonurile fiscale sunt emise automat pe casa de marcat, conform notei de plata. Pot fi conectate în paralel 2 imprimante de secție (Bucătărie/Bar), iar nota de plată poate fi tiparită pe orice imprimantă. Puteți accesa oricând rapoarte detaliate pentru încasări, ospătari, secții, stocuri, produse.

Caracteristici generale

  • Mese deschise tip restaurant
  • Parole individuale pentru ospătari
  • Note de plată personalizate
  • Descărcare la închiderea mesei
  • Memorează comenzile pe mese
  • Bonuri de comandă-marcaj
  • Parole/carduri pentru ospătari
  • Aranjarea meselor și a produselor
  • Notă de plată proformă
  • Vânzare cu Rețetar
  • Număr nelimitat de produse
  • Comenzi prin touchscreen
  • Gestiunea simplă a stocurilor
  • Rapoarte detaliate pentru produse, utilizatori, secții, etc.

Sistemul este oferit spre inchiriere cu plata lunara si cuprinde urmatoarele echipamente si licente software:

  • Aplicație POS Vanzare si Gestiune SoftOK
  • Sistem PC HP + Monitor FEC 15” touchscreen
  • Imprimantă termică de note Epson
  • Abonament lunar SoftOK de acordare asistență on-line.

Ai nevoie de asistenta?

Solicită acum o ofertă personalizată!