1 2 3 4 5

Imprimanta portabila Datecs DPP-450 BT

Pret Redus: 1.612,25 LEI

(TVA INCLUS)

Imprimanta mobila DPP 450 BT are viteza mare de prinatare si poate tipari usor atat text cat si imagini grafice, coduri de bare, logo-uri, in functie de necesitatile utilizatorului.

Datecs DPP 450 BT este un model compact de imprimanta termica  mobila cu dubla functie: tiparire hartie termica si tiparire etichete , ce poate fi utilizat intr-un numar mare de activitati, precum vanzarile door-to-door, in unitatile de alimentatie mici si medii sau in serviciile de parcare.

DPP 450 BT este dotata cu interfata cu Bluetooth.

Pret Redus: 1.612,25 LEI (TVA INCLUS)

SPECIFICATII TEHNICE

Viteza printare: pana la 150mm/sec

Interfata: RS232 cu cablu special optional (1200-115200bps), USB, Bluetooth

Dimensiune hartie: 110mm

Coduri de bare: 1D:EAN13, EAN8, UPC-A, UPC-E, Codabar, Code39, Code128; 2D:PDF417, QRCode

Dimensiuni: WxLxH – 123x136x51 mm

Greutate: 0,785 kg

Alimentare: Bateriere incarcabila Li-Ion 14.8 V, 2200 mAh; Adaptor AC100-240 V, DC 24V 5

Timp de reincarcare a bateriei: 2h

 

Documente necesare fiscalizarii

DOCUMENTE NECESARE ELIBERARII NR. DE ORDINE DIN REGISTRUL DE EVIDENTA A APARATELOR DE MARCAT ELECTRONICE FISCALE CONFORM OG 28/1999 CU MODIFICARILE SI COMPLETARILE ULTERIOARE:

  1. Cerere in doua exemplare (stampilate si semnate)
  2. Copia facturii si a documentelor de plata care atesta achizitionarea aparatelor de marcat electronice fiscal
  3. Copie C.U.I.
  4. Copie C.I.F. (certificate de inregistrare in scopuri de T.V.A.)
  5. Copie dupa certificatul de garantie al aparatelor de marcat electronice fiscal
  6. Copie dupa avizul de distributie
  7. Copie procesului verbal de sigilare a memoriei fiscal a aparatului de marcat electronic fiscal
  8. Declaratie pe propria raspundere privind adresa de la locul unde va fi instalat aparatul de marcat electronic fiscal
  9. Copie certificate constatator
  10. Copie certificate inregistrare mentiuni
  11. Copie rezolutie
  12. Copie contract de inchiriere punct de lucru; in cazul in care aparatul va functiona in regim de comert ambulant se va da o declaratie pe propria raspundere in acest sens insotita de codul C.A.E.N (cod 799) care atesta aceasta activitate.

Orice alte documente necesare verificarii modului de indeplinire a conditiilor pentru atribuirea numarului de ordine din Registrul aparatelor de marcat electronice fiscal.

Documentele se depun de catre reprezentantul legal al societatii sau de orice angajat care sa faca dovada ca este angajatul firmei respective (contract de munca/adeverinta/ legitimatie salariat si copie BI/CI);in cazul in care persoana desemnata nu este angajatul societatii respective, este necesara prezenta unei imputerniciri sau delegatii.

DOCUMENTE NECESARE MODIFICARII PUNCTULUI DE LUCRU/SEDIU

DENUMIRE FIRMA DIN REGISTRULDE EVIDENTA A APARATELOR

DE MARCAT ELECTRONICE FISCALE CONFORM OG 28/1999 CU

MODIFICARILE SI COMPLETARILE ULTERIOARE:

 

  1. Cerere in doua exemplare, stampilate si semnate. (de la Xerox de linga A.N.A.F.)
  2. Originalul D.G.F.P. cu numarul de ordine atribuit initial.
  3. Copie C.U.I.
  4. Copie C.I.F. (certificate de inregistrare in scopuri T.V.A. daca este platitor deT.V.A.).
  5. Copie dupa procesul verbal de predare a memoriei aparatului de marcat electronic fiscal.
  6. Declaratia pe propria raspundere privind adresa de la locul unde va fi instalat

Aparatul de marcat electronic fiscal: copie certificate constatator, copie certificate inregistrare mentiuni, copie rezolutie, copie contract de inchiriere punct de lucru: in cazul in care aparatul va functiona in regim de comert ambulant se va da o declarative pe propria raspundere in acest sens insotita de codul CAEN care atesta aceasta activitate.

 

9.Orice alte documente necesare verificarii modului de indeplinire a conditiilor pentru atribuirea numarului de ordine din Registrul aparatelor de marcat electronice fiscal instalate.

 

10.Pentru modificarea sediului social si a denumirii firmei se va depune si Hot. A.G.A. sau Decizia asociat.

Documentele se depun de catre reprezentantul legal al societatii sau de orice angajat care sa faca dovada ca este angajatul firmei respective (contractual de munca/adeverinta/legitimatie salariat si copieB.I./C.I.);in cazul in care persoana desemnata nu este angajatul societatii respective, este necesara prezentarea unei imputerniciri sau delegatii.

Pentru conformitatea documentelor vor fi prezentate si in original daca este cazul.

DOCUMENTE NECESARE ANULARII NR. DE ORDINE DIN REGISTRU DE EVIDENTA A APARATELOR DE MARCAT ELECTRONICE FISCALE CONFORM OG. 28/1999 CU MODIFICARILE SI COMPLETARILE ULTERIOARE:

 

  1. Cerere in doua exemplare (stampilate si semnate).
  2. Originalul D.G.R.F.P. cu numarul de ordine atribuit initial.
  3. Copie C.U.I.
  4. Copie C.I.F. (certificate de inregistrare in scopuri de T.V.A.).
  5. Copie dupa procesul verbal de scoatere a memoriei aparatului de marcat electronic fiscal.
  6. Copie decizie + certificat constatator de la Registrul Comertului de desfintare a punctului de lucru.
  7. Copie C.I. administrator

Orice alt document necesar verificarii modului de indepliniree a conditiilor pentru atribuirea numarului de ordine din Registrul aparatelor de marcat electronice fiscal instalate.

Documentele se depun de catre reprezentantul legal al societatii sau de orice angajat care sa faca dovada ca este angajatul firmei respective (contract de munca/adeverinta/ legitimatie salariat si copie BI/CI);in cazul in care persoana desemnata nu este angajatul societatii respective, este necesara prezenta unei imputerniciri sau delegatii.

Pentru conformitatea documentelor vor fi prezentate si in original daca este cazul.