Cat de dificil poate fi sa cumperi o casa de marcat? Procesul este unul destul de simplu – afli de ce ai nevoie, cauti un echipament pe masura, il achizitionezi si gata, nu? Ei bine, la prima vedere acesta pare sa fie intr-adevar procesul de achizitionare, dar exista cativa pasi la care multi antreprenori la inceput de drum nu se gandesc.
Acei pasi suplimentari sunt strans leagti de serviciile de post-vanzare si asistenta pe care Cria Soft Solutions le pune la dispozitie clientilor. Nu stii daca ai si tu nevoie de astfel de servicii? Afla raspunsul in randurile de mai jos!
Ce servicii de post-vanzare/asistenta poate implica achizitionarea unei case de marcat?
O firma specializata care nu doar comercializeaza case de marcat te poate ajuta sa-ti pui la punct intreaga afacere – sau cel putin zona din jurul casei de marcat. Astfel, oferta noastra de servicii post-vanzare si asistenta include:
- Instruire pentru utilizarea eficienta a echipamentelor – clientii beneficiaza de sesiuni de training initial, sesiuni care implica configurarea si instalarea casei de marcat, precum si trecerea in revista a operatiunilor de baza si celor avansate. Poti beneficia si de tutoriale si manuale de utilizare, acolo unde este cazul;
- Asistenta tehnica si mentenanta – o casa de marcat trebuie sa fie permanent functionala. In caz contrar, rezultatul este unul singur – profituri pierdute. Astfel, printre serviciile post-vanzare se numara si asistenta tehnica 24/7, mentenanta preventiva, precum si reparatiile rapide atunci cand este necesar;
- Actualizari de software – o casa de marcat trebuie sa fie in permanenta in conformitate fiscala, motiv pentru care softul acesteia trebuie actualizat atunci cand este cazul. Aceste actualizari pot aduce totodata si imbunatatiri la capitolul securitate, precum si noi functionalitati care imbunatatesc achizitia initiala;
- Furnizarea de software specializat – o casa de marcat moderna poate fi inutila daca acesteia ii lipseste softul de care afacerea ta are nevoie. De exemplu, poate ai nevoie de un soft restaurant sau de un soft profesional de vanzare si gestiune. Cria Soft Solutions iti poate pune la dispozitie aceste solutii!
Desigur, nu trebuie sa uitam de cele mai importante servicii post-vanzare din oferta unui furnizor de case de marcat – fiscalizarea si defiscalizarea, precum si conectarea ANAF pentru anumite tipuri de case de marcat.
Fiscalizarea si defiscalizarea marcheaza inceputul si sfarsitul unei perioade de activitate a casei de marcat si sunt obligatorii prin lege. Aceste procese pot fi realizate doar de firme specializate – asa ca de ce sa nu poti apela tocmai la firma de la care ai cumparat casa de marcat?
Ai nevoie de servicii post-vanzare si de asistenta?
Da, orice afacere are nevoie de asemenea servicii!
Chiar daca nu achizitionezi o casa de marcat de la noi, vei avea nevoie cu siguranta de serviciile pe care le oferim. De exemplu, nu poti incepe sa utilizezi casa de marcat fara demararea si finalizarea procesului de fiscalizare. Apoi, daca schimbi punctul de lucru, procesul trebuie repetat, inclusiv cel de defiscalizare!
Fara doar si poate, trebuie sa intretii un contract de service pe termen lung cu o firma care iti poate oferi asistenta si suport privind casele de marcat din afacerea ta. Orice secunda in care un asemenea echipament este nefunctional inseamna, practic, bani pierduti.
Totodata, nu ai vrea sa cauti de urgenta un service pentru case de marcat, nu?
Colaborarea cu Cria Soft Solutions poate incepe chiar acum! Fie ca ai deja o casa de marcat sau esti in cautarea unui model mai nou, eficient, la un pret competitiv, noi iti putem oferi tot ajutorul de care ai nevoie pentru a-ti imbunatati afacerea!
Vrei sa nu mai ai nicio grija privind instruirea noilor angajati si asistenta tehnica in caz de erori si/sau avarii? Ai nevoie de un singur specialist Tehnica Fiscala si toate problemele tale vor fi rezolvate!
Descopera oferta de produse sau contacteaza-ne daca ai nevoie de informatii suplimentare sau chiar asistenta tehnica!