Este de la sine inteles ca partea fiscala sau financiara a unei afaceri implica mai mult decat asigurarea unui flux monetar stabil. In alti termeni, un om de afaceri nu se va putea descurca niciodata pe cont propriu cand vine vorba despre chestiunile de natura fiscala.
Din fericire, echipa Cria Soft le sta acestora la dispozitie cu o suita de servicii complete de administrare a caselor de marcat din incinta unei afaceri. Mai mult, daca esti responsabil de mai multe afaceri sau case de marcat, atunci chiar ai nevoie atat de servicii fiscalizare casa de marcat, cat si de un contract cu un service profesional.
Iata cum echipa noastra te poate ajuta sa dai startul afacerii tale intr-un mod corespunzator, legal si care promite eficienta!
Fiscalizare casa de marcat – serviciu esential fiecarei societati comerciale
Dupa cum probabil stii, nu poti vinde produse si elibera un bon fiscal daca nu iti fiscalizezi casa de marcat. Fiscalizarea, pe scurt, reprezinta punerea in functiune legitima a aparatului achizitionat de tine. Apoi, probabil mai stii si ca acest proces este unul destul de complicat si care iti poate da batai de cap daca incerci sa il realizezi pe cont propriu.
Echipa Cria Soft te va informa in privinta documentelor necesare etapei de fiscalizare, dar iti va si invata echipa cum sa foloseasca o casa de marcat corespunzator.
Predare memorie fiscala – nu trebuie sa uiti de acest lucru!
Atunci cand nu mai folosesti o casa de marcat sau memoria acesteia se umple, trebuie sa duci memoria fiscala entitatilor care se ocupa de pastrarea acesteia in conditii bune – timp de cel putin 10 ani. Daca nu faci acest lucru, risti o amenda destul de costisitoare.
Din fericire pentru tine, echipa noastra se poate ocupa si de acest lucru – anume de scoaterea din functiune a casei de marcat si predarea memoriei fiscale. Acest lucru reprezinta opusul serviciului de fiscalizare casa de marcat.
Conectare case de marcat DATECS la ANAF
Majoritatea caselor de marcat DATECS vin echipate cu interfete multiple de conexiune, inclusiv conexiune tip LAN. Aceasta din urma permite conectarea acestor case de marcat direct la serverele ANAF – dupa completarea procesului de fiscalizare casa de marcat, desigur.
Prin intermediul acestui serviciu, nu mai este nevoie de predarea personala a memoriei fiscale – de ce? Pentru ca aceasta va fi transmisa in timp real catre serverele ANAF. Acest lucru garanteaza si faptul ca nu vor exista erori la inregistrarea vanzarilor si nu numai.
Service si asistenta tehnica la cerere
Intretinerea unei case de marcat sau a unei imprimante fiscale poate fi destul de complicata. Mai apoi, angajatii tai nu vor sti cum sa rezolve problemele mai serioase pe care le intampina. Astfel, serviciul de fiscalizare casa de marcat este doar inceputul.
Pentru cei care vor sa evite incetarea operatiunilor afacerii lor din cauza unei defectiuni a casei de marcat, oferim si posibilitatea de a incheia un contract de service, care implica si asistenta tehnica telefonica.
Nu trebuie sa te chinui cu echipamentele tale de natura fiscala – lasa-ne pe noi sa facem acest lucru, iar tu ai grija de restul afacerii tale!