Noutati legislative

Cel mai important lucru pe care trebuie sa il faci dupa ce achizitionezi o imprimanta fiscala!

Tocmai ai achizitionat o imprimanta fiscala si nu stii ce altceva ar trebui sa mai faci?

Ei bine, daca aceasta este prima ta interactiune cu echipamentele de natura fiscala necesare unei afaceri, noi iti dam de stire ca achizitionarea este doar primul pas. Nici alimentarea imprimantei cu energie electrica nu este de ajuns pentru a beneficia la maximum de functionalitatile acesteia.

Cel mai important lucru pe care trebuie sa il faci dupa achizitionarea unui astfel de echipament este accesarea magazinului online Tehnica Fiscala – mai exact, sectiunea de produse din partea de sus a acestei pagini.

In cele ce urmeaza, specialistii Cria Soft Solutions iti vor arata ce anume trebuie sa stii despre produsele din acea sectiune!

Ai nevoie de cerneala pentru o imprimanta fiscala?

Daca alegi o imprimanta din oferta magazinului nostru, nu trebuie sa iti bati capul cu echipamentele traditionale, anume care folosesc cerneala. Acestea implica doua costuri care pot fi semnificative pentru afacerile mici – anume costul cernelii si al hartiei traditionale.

In schimb, imprimantele din oferta noastra sunt bazate pe un sistem de imprimare termica. Mai exact, se foloseste hartie tratata chimic care reactioneaza la expunerea cu razele UV, realizandu-se astfel imprimarea. Din moment ce hartia nu este expusa unui sistem masiv de imprimare, aceasta poate fi si reciclata, implicit mai subtire, fara a se rupe in timpul imprimarii.

Pe scurt, poti economisi cu adevarat atunci cand investesti intr-o imprimanta fiscala moderna, precum cele din oferta magazinului nostru.

La ce mai poti folosi o astfel de imprimanta?

Rolul principal al unei imprimante fiscale este acela de a tipari bonuri. Aceasta este de obicei conectata la o casa de marcat si la un afisaj client (daca imprimanta in sine nu prezinta afisaj). Totusi, imprimarea bonului nu este singurul lucru pe care il poti realiza cu acest tip de echipament:

  • In primul rand, trebuie mentionat ca exista imprimante fiscale care pot printa si pe hartie laminata (si nu numai) – astfel, utilizarile echipamentului deja devin semnificativ de variate;
  • Poate imprima legitimatii pentru angajati sau orice alta persoana care intra in sediul afacerii tale (si nu este client);
  • Poate imprima vouchere – astfel, poti oferi unui client un voucher chiar inclus pe bonul fiscal, in functie de tipul promotiei rulate;
  • Poti imprima semne comerciale – de exemplu, poti gestiona toate etichetele cu preturi din interiorul magazinului tau cu o simpla imprimanta fiscala;
  • In cele din urma, aceste echipamente, desi fiscale, sunt deseori folosite si in domeniul medical sau geologic, datorita modului de imprimare unic, in timp real (compatibilitate crescuta cu o varietate de alte echipamente si tehnologii).

Ce produse aferente poti gasi in magazinul Tehnica Fiscala?

Scurt si la obiect, magazinul nostru online iti pune la dispozitie imprimante fiscale, imprimante termice, precum si role si etichete (atat traditionale, cat si termice) de dimensiuni variate. Pe langa acestea, iti punem la dispozitie si o gama completa de servicii care iti poate fi de mare folos daca esti la inceput de drum in domeniul afacerilor.

Cria Soft Solutions se poate ocupa de:

  • Fiscalizarea si defiscalizarea casei tale de marcat in conformitate cu legile in vigoare;
  • Conectarea casei de marcat la serverele ANAF (in cazul caselor Datesc cu functionalitatile aferente);
  • Predarea memoriei fiscale a casei de marcat entitatilor relevante;
  • Instruirea casierilor tai in vederea utilizarii corespunzatoare a casei de marcat si accesoriilor aferente – sisteme POS, sertare de bani, imprimanta fiscala si asa mai departe;
  • Mentenanta preventiva si regulata, dar si interventiile de urgenta la nivelul echipamentelor de natura fiscala din cadrul afacerii tale (in baza unui contract de service).

Pe scurt, cel mai important lucru pe care trebuie sa il faci dupa achizitionarea unei imprimante fiscale (sau oricarui alt tip de echipament fiscal) este sa ne contactezi – sau sa vezi ce accesorii iti putem pune la dispozitie.

Daca aceasta este prima ta interactiune cu partea fiscala a unei afaceri, nu ezita sa ne contactezi – expertii Cria Soft sunt alaturi de tine!